Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-03-03T16:59:51+01:00
Ja bym wybrała ten drugi .
piszesz do niego mowic ze Julia jest piekna i wyjatkowa i nigdy nie spotkałes takiej pieknej osoby ; )
planujesz z nia załozyc rodzine i miec duzo dzieci , bedziecie mieszkac w zamku ..
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-03T17:02:45+01:00
Drogi Romeo!
Sprawy nasze uległy pewnemu utrudnieniu. Nie uwierzysz, ale rodzice Julii postanowili wydać ją za Parysa! Biedna dziewczyna jest zdruzgotana, toteż obmyśliłem pewien plan. Podam dziewczynie napój, po którym zapadnie w letargiczny sen na parę godzin. Jej rodzina pomyśli, że umarła. Odprawią jej pogrzeb i umieszczą w rodzinnym grobowcu. Wówczas Ty, mój drogi Romeo pojawisz się tam. Gdy Julia się obudzi zabierzesz ją z Werony! Przybądź we wtorek po północy, będziemy czekać.
Ojciec Laurenty, zakonnik bogu oddany