Odpowiedzi

2010-03-03T17:06:13+01:00
Do A mozesz dac dodA lub pazurA
do L daj Lech Walesa lub Wlodzimierz Lubanski
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-03T17:08:56+01:00
Najsilniejszy człowiek świata- Pudzianowski
Piłkarz, najlepszy sportowiec 1982r.-Boniek
Jeden z najważniejszych kompozytorów XX wieku- Lutosławski
Dwukrotny zdobywca Pucharu Świata w skokach narciarskich- Małysz
Mistrzyni olimpijska z Vancouver- Kowalczyk
Naczelny Wódz Polskich Sił Zbrojnych w latach 1944-1945- Anders