Odpowiedzi

2010-03-03T17:04:55+01:00
1600-850=750
750=7,5*100
7,5*0,6=4,5
7-4,5=2,5

odp.: na ścieżce jst 2,5 stopnia
Najlepsza Odpowiedź!
  • Mc16
  • Początkujący
2010-03-03T17:08:06+01:00
1600 - 850= 750.

100m= 0,6
750m=x
x=0,6*750m/100m=4,5 stopni C

7-4,5=2,5
Odp. Na śnieżce jest 2,5 stopnia Celsjusza
2010-03-03T17:10:01+01:00
Wysokość Śnieżki - 1600m.n.p.m
850m.n.p.m - 7⁰C
1600-850=750
750/100=7,5
7,5*0,6=4,5
7⁰C-4,5⁰C=2,5⁰C

Na Śnieżce temperatura wynosi 2,5⁰C.

pozdrawiam.;)