Ktore z zdan jest prawdziwe;
a) metan jest aktywniejszy chemicznie niz acetylen,
b)acetylen jest aktywniejszy chemicznie niż metan,
c)metan i acetylen wykazują tata sama aktywnosc chemiczna,
d)etan i acetylen wykazują tata sama aktywnosc chemiczna.

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-03T17:06:34+01:00
Wydaje mi się ze odp. b ) jest prawidłowa. ;))
2010-03-03T17:11:23+01:00
B) ale poczekaj na inne odpowiedzi
2010-03-03T20:26:23+01:00