Odpowiedzi

2010-03-03T17:13:23+01:00

h=20cm
r=4,5cm

pole całkowite:
a]pole podstawy:πr²=π×4,5²=20,25πcm²
b]pole boczne:2πrh=2π×4,5×20=180πcm²
c]pole całkowite:2×pole podstawy+pole boczne=
2×20,25π+180π=40,5π+180π=220,5 πcm²(692,37cm²)

objetość:
a]pole podstawy:πr²=π×4,5²=20,25πcm²
b]h=20cm
c]objetość:pole podstawy ×wysokośc
v=20,25π×20=405πcm³

1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
  • Roma
  • Community Manager
2010-03-03T17:14:50+01:00
H = 20 cm
r = 4,5 cm


Pole całkowite:
a) pole podstawy: Pp = πr²
Pp = π*(4,5)² = 20,25π cm²
b) pole boczne: Pb = 2πrh
Pb = 2π*4,5*20 = 180π cm²
c) pole całkowite: Pc = 2*Pp + Pb = 2πr² + 2πrh
Pc = 2*20,25π + 180π = 40,5π + 180π = 220,5π cm²

Objętość
a) Pp = πr²
Pp = π*(4,5)² = 20,25π cm²
b) h = 20 cm
c) V = πr²h
V = 20,25π * 20 = 405π cm³
2 5 2
2010-03-03T17:23:01+01:00
Wysokość 20cm
r promień 4,5cm.

-Pole całkowite:
a) pole podstawy=Pp=πr²=π(4,5cm)²=20,25πcm²
b) pole boczne=2πr*H=9cmπ*20=180πcm²
c) pole całkowite=Pc=Pp+Pb=20,25πcm²+180πcm²=200,25πcm²

-Objętość
a) Pp=πr²=²π(4,5cm)²=20,25πcm²
b) h=20cm
c) V=PP*H=πr²*H=π(4,5cm)²*20cm=20,25πcm²*20cm=405πcm³
1 5 1