Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-03T17:10:49+01:00
T=45min=40*(1/60 h)=45/60 h= 3/4 h
v= 80km/h

v=s/t /*t
v*t=s
3/4*80=60
[s]=[km/h* h]=[km]

Odp: Pokonał on 60km
1 5 1
2010-03-03T17:19:09+01:00
Dane:
v-80km/h= 80* 1000/3600 cm/s = 10/2 cm/s= 5 cm/s
t- 45 min= 45*60=2700s

Szukane:
S=?
V= S/t
S=V*t
S= 5cm/s * 2700s =13500[cm/s * s = sekundy sie skrocą wiec zostania cm]
S= 13500cm=135m
odp: Samochód pokonał 135m.