Oblicz współczynnik przyrostu naturalnego w 2008 r. w Nigerii, wiedząc, że urodziło się wtedy 5 445 tys. osób, a zmarło 2 469 tys. osób. Liczba mieszkańców wynosiła wówczas 146,2 mln ludzi.


Na jutro , prosze o szybka odpowiedz :)
Z góry dziekuje ; *

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-03T17:19:14+01:00
S=U-Z/N
S=5 445 000- 2 469 000/146 200 000
s=2976000/146 200 000
s=0.0203* 1000 promila
s= 20,3 promila

s-stopa przyrostu naturalnego
u liczab urodzen
z liczba zgonów
n ogólna liczba ludności

to chyba tak bedzie
70 4 70
2010-03-03T23:00:51+01:00
5445000-2469000/146200000*1000 promili =20,35 promili
35 3 35