Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-03T17:11:58+01:00
- w cyfrowym nośnikiem są bity, więc mamy dwie możliwości: 0 i 1, innych nie ma, za to mamy mniejszą wrażliwość na jakość mediów; w cyfrze zamianą bitów na np. dźwięk musi się zając układ elektroniczny, czasem sparowany z jakimś oprogramowaniem
- w analogu wszystko jest płynne, a co za tym idzie np dźwięk jest bardziej naturalny dla człowieka, za to słychać też wszelkie niedoskonałości sprzętu, nośnika itp itd; przykłądowy dźwięk jest odtwarzany mechanicznie/magnetycznie a nie elektronicznie
1 5 1
2010-03-03T17:20:10+01:00
Systemy analogowe sygnały analogowe proces, który może mieć dowolną wartość w zakresie, na przykład wyjście z LDR (czujnik światła) lub mikrofon.