Połącz kolorowymi kretkowimi liniami nazwy państw z odpowiednimi określeniami

białoruś,czechy,słowacia państwa skandynawskie

wielka brytania,islandia leżą nad morzem śrudziemnym

dania,norwegia,szwecia,finlandia nie mają dostępu do morza

hiszpania i włochy państwa wyspiarskie



prosze pomuszcie

3

Odpowiedzi

2010-03-03T17:12:33+01:00
Białoruś, czechy, słowacja nie mają dostępu do morza
dania, norwegia, szwecia państwa skandynawskie
wielka brytania, islandia państwa wyspiarskie
hiszpania i włochy leżą nad morzem śródziemnym
2 2 2
2010-03-03T17:21:19+01:00
Dania norwegia szwecja kraje skandynawskie
hiszpania i włochy morze śródziemne
białoruś czechy słowacja nie mają dostępu do morza
wielka brytania islandia kraje wyspiarskie
2 2 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-03T17:26:27+01:00
Dania , Norwegia , Szwecja to państwa Skandynawskie
Wielka Brytania , Islandia to państwa Wyspiarskie
Hiszpania , Włochy leżą nad morzem Śródziemnym
Biaoruś , Czechy,Słowacja nie mają dostępu do morza

Licze na najjjj ;dddd
17 4 17