Odpowiedzi

2010-03-03T17:30:24+01:00
Wywiad przeprowadzony z Henrykiem Sienkiewiczem?
1 Jaka była pana pierwsza powieść literacka?
2 Od ilu lat pan zajmuje się literatura?
3 Jaka pana książka odniosła największy sukces?
4 Jaką z napisanych przez siebie książek pan najbardziej polubił?
5 Czy pisząc książki opiera się pan na innych pisarzach?
6 Kto jest na pana wzorcem do naśladowania w życiu prywatnym jak i zawodowym?
7 czy pracuje pan nad jakąś powieścią?
8 Kiedy ukarze się pana najnowsza książka?
9 czy może nam pan zdradzić o czym będzie nowa książka?
10 Dziękuje bardzo że mogłem przeprowadzić z panem wywiad
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-03T17:35:31+01:00
1. kiedy i w jakich okolicznościach Pan zaczął tworzyć?
2. Kto mobilizował pana do pisania wierszy?
3.czy w ciągu tych lat twórczych i tylu tekstów napisznych, są takie, których się pan wstydzi?
4. Czy w życiu pomagało panu pisanie tekstów?Czy to był sposób na wyrażenie swoich uczuć?
5. IWydał Pan w swojej karierze tomiki wierszy? Jak tak to ile, a jak nie to może ukazywał Pan wiersze w jakiejś gazecie?
6.Czy zawsze chciał Pan zostać poetą?
7. Czy fakt że jest pan poetą pomógł panu w sprawach sercowych?
8.Gdy uczęszczał pan do szkoły z jakimi przedmiotami miał pan problem?
9.( zakładam że ta osoba ma dzieci) czy pana dzieci mają w szkole problemy z językiem polskim?
10.co zrobił by pan gdyby rozpadła się panu rodzina?
dziękuję za wywiad.....

mam nadzieję że Ci pomogłam chociaż w najmniejszym stopniu. życzę powodzenia z wywiadem:)