Pilnie na jutro potrzebuje notatki na temat Igrzysk Olimpijskich w Vancouver.
Powinło znaleść sie w tej notatce:
-> ile medali?
-> kto zdobył?
->kiedy?
->w jakiej dyscyplinie?
->ogólnie najważniejsze informacje...
Bardzo prosze Was kochni o pomoc.
I z góry dziekuję..
;***

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-03T17:33:09+01:00
Polska na igrzyskach zimowych w Vancouver zdobyła sześć medali. Głównymi zdobywcami byli: Adam Małysz i Justyna Kowalczyk, którzy zdobyli łącznie: trzy srebrne, jeden brązowy i jeden złoty. Wielką niespodzianką był brązowy medal zdobyty przez polską reprezentacje panczenistek. Choć w ćwierć finałach przegrały z Japonią o 0.19 sek., to zdominowały amerykanki o 1.57 sek., zdobywając tym samym szósty medal dla Polski.

Olimpiada rozpoczęła się od tragicznego wypadku gruzińskiego saneczkarza Nodara Kumaritaszwikiego. Nie było dnia bez wypadków. To Petra Majdic spadła w dwumetrową przepaść, to kolejni "alpiniści" wywracali się na torach. Na szczęście obyło się już bez tragicznych wypadków.

Wg. mnie organizatorzy nie wypełnili, w pełni, powierzonych im zadań. Trasy były źle przygotowane. Ogólnie panował chaos. Myślę, że Nasi wschodni sąsiedzi unikną takich błędów za 4 lata, czego im oczywiście, życzę.
2010-03-03T17:33:50+01:00
Polska na igrzyskach zimowych w Vancouver zdobyła 6 medali. Głównymi zdobywcami byli: Adam Małysz i Justyna Kowalczyk, którzy zdobyli łącznie: trzy srebrne, jeden brązowy i jeden złoty. Wielką niespodzianką był brązowy medal zdobyty przez polską reprezentacje panczenistek. Choć w ćwierć finałach przegrały z Japonią o 0.19 sek., to zdominowały amerykanki o 1.57 sek., zdobywając tym samym szósty medal dla Polski.

Olimpiada rozpoczęła się od tragicznego wypadku gruzińskiego saneczkarza Nodara Kumaritaszwikiego. Nie było dnia bez wypadków. To Petra Majdic spadła w dwumetrową przepaść, to kolejni "alpiniści" wywracali się na torach. Na szczęście obyło się już bez tragicznych wypadków.
2010-03-03T17:34:33+01:00
Polacy w tegorocznych IO w Vancouver zdobyli 6 medali.

3medale (złoty, srebrny i brązowy) zdobyła Justyna Kowalczyk,
2 medale (srebrne) zdobył Adam Małysz, i
1 brązowy medal zdobyły panczenistki.

Niestety Igrzyska nie zakończyły się dobrze dla gruzińskiego saneczkarza, który zginął w dzień rozpoczęcia Igrzysk.
Serii wypadków uległy również uczestniczki, które zmierzały się ze sobą na trasie w slalomie gigancie.
Petra Majdic podczas treningu wpadła do niezabezpieczonego rowu, mimo to zdobyła 3 miejce w biegach narciarskich :)

Najlepiej na Igrzyskach wypadła Kanada- zdobyła 26 medali.
My znaleźliśmy się na 15 miejscu w rankingu.
Igrzyska trwały od 12 do 28 lutego.