Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-03T17:21:17+01:00
Moim zdaniem jak najbardziej należy dorosnąć, ponieważ jako dorosłe osoby możemy robić o wiele wiecej rzeczy. Możemy kłaśc się spać o której godzinie chcemy. Możemy także ogladac w telewizji co nam sie tylko spodoba. Nie musimy o wszystko pytać sie rodziców, dziadków. Poza tym jako dorosłe osoby, możemy zakładac rodziny, zakochiwać się, lub pracowac.
pozdrawiam ;)
2010-03-03T17:22:46+01:00
Czy warto? Uważam, że tak, jak najbardziej. 'Być dorosłym' to nie znaczy móc pić i palić. Człowiek dorosły nie musi mieć skończonych 18stu lat. Może być dorosły psychicznie, ale nie wiekiem. Warto jest być w stanie podejmować decyzje mądre, być odpowiedzialnym, rozważnym. Moim zdaniem wielu starszych ludzi powinno wreszcie dorosnąć. Może wtedy nie popełnialiby tylu głupstw.