Odpowiedzi

2010-03-03T17:24:16+01:00
Dzień dobry.
Mamy wielką prośbę ,klasa II F z gim.im Z.Krzyszkowiaka w Ostródzie. Prosimy naszego najlepszego wójta gminy o dofinansowanie dla zdolnych dzieci.Naszym zaplanowanym wyjazdem jest wyjazd do Hiszpanii prosimy o dofinansowanie ponieważ mamy biednego kolegę klasie a wycieczka kosztuje 300 zl za osobę. Naszych rodziców nie stac na wycieczke za 600 zł , więc prosimy ponieważ kolega ma tego dnia urodziny. Dziekujemy z poważaniem klasa II F.
16 2 16
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-03T17:35:55+01:00
Pan
Jan Nowak
ul. Nowa 69
11-111 Wszawa
Wszawa, 9 marca 2017 r.
Drogi Panie Wójcie !
Piszę do Pana z wiązku z potrzebą dofinansowania wycieczki.
Szkoła Podstawowa nr 5 w Wszawie organizuje wycieszkę do stolicy naszego kraju. Jest wielu chętnych, niestety co niektórzy są wstanie zaplacić tylko część kwoty która wynosi 500 zł. Mamy 70 chętnych, co przyczynia się do wynajęcia drugiego autbusu. Wtedy koszt wycieczki się trochę podniesie. Nie zbierzemy tylu pieniędzy. Ta wycieczka jest 4 dniowa, rehabilitacyjno- sportowa, która ma się przyczynic do lepszego rozwoju dzieci. Będziemy mieszkać w kompleskie sportowym, który nie jest drogi, ale tańszego w Warszawie niema. Brakuje nam 1500 zł. Prowadziliśmy zbiórki pieniędzy, kiermasze, ale to nam dało tyko 100 zł.
Bardzo prosimy odofinansowanie wycieczki.
Z wyrazami szacunku
Dyrektor szkoły
Jan Nowak
29 4 29