Odpowiedzi

2010-03-03T17:20:39+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-03T17:21:32+01:00
W jakim czasie gołąb pokona 120 km, jeśli w ciągu godziny lotu pokonuje 90 km?

1godz - 90 km

60 min - 90 km

90 :60 = 1,5 km
1 min - 1,5 km

120 :1,5 = 80
80 min - 120 km
1 godz 20 min - 120 km

Gołąb pokona 120 km w czasie 1 godz 20 minut.
1 5 1
2010-03-03T17:30:34+01:00
60 min = 90 km
120 km = 90 + 30
60 : 3 = 20 min
60+20=80
gołąb przeleci 120 km w 80 min