Zad 6 uzupełnij tekst.

Tasiemiec jest obojnakiem. Oznacza to , że ____________ .
Ma zdolność samozapłodnienia , czyli ____________.
Glista natomiast jest rozdzielnopłciowa , a to oznacza___________.

zad 7 Wyjaśnij , dlaczego płazińce i nicienie są zaliczane do zwierząt o dwubocznej symetrii ciała.
..



PS. plissss to na dziśaj jest mi potrzebnee! ;)

2

Odpowiedzi

  • m123
  • Początkujący
2010-03-03T17:23:52+01:00
Tasiemiec jest obojnakiem. Oznacza to , że jest babą i facetem
Ma zdolność samozapłodnienia , czyli sam może się zapłodnić
Glista natomiast jest rozdzielnopłciowa , a to oznacza, jedna glista jest facetem a druga babą

zad 7 Wyjaśnij , dlaczego płazińce i nicienie są zaliczane do zwierząt o dwubocznej symetrii ciała.
Ponieważ gdy ich ciało przetnie się na pół to połówki się złączą
17 2 17
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-03T17:25:31+01:00
Zad6
Tasiemiec jest obojniakiem oznacza to że nie potrzebuje drugiego organizmu do zapłodnienia
Ma zdolności samozapłodnienia,czyli posiada organizm męski i żeński
Glizda natomiast jest rozdzielno płciowa,a to oznacza że jest jej potzrebny organizm męski do zapłodnienia

13 4 13