Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-03T17:21:56+01:00
Przysłówek jest to częśc mowy, która odpopwiada na pytania: jka gdzie kiedy
np: dobrze, wczoraj
1 5 1
2010-03-03T17:23:41+01:00
Przysłówek to nieodmienna część mowy która określa cechy czynności, stany oraz inne cechy. Występuje przeważnie z przymiotnikiem, czasownikiem lub innym przysłówkiem. Pełni funkcję okolicznika lub orzecznika.
2 3 2
2010-03-03T17:23:43+01:00
Przysłówek - nieodmienna część mowy określająca cechy czynności i stanów