Uzupełnij związki frazeologiczne brakującymi wyrazami

Tomka po prostu nie da się słuchać - ciągle 1)_____________ androny

Natalia 2) __________ sobie głowę tym jak z honorem wycofać się z tej obietnicy

Gdy słuchałem michała nie moglem wyjść z 3) _______ skąd on to wszystko wie.

Zmęczony codzienną wyprawą zasnąłem jak 4) _______

Marcin czasami sprawia wrażenie kompletnie nieprzytomnego - zachowuje się jakby 5) _______ z księżyca

Monika postawiła sobie za punkt 6) _______ dostanie się do wymarzonego liceum







z góry dziękuje. ; dd

2

Odpowiedzi

2010-03-03T17:29:37+01:00
1) plecie - ale nie jestem pewna
3) wyjść zpodziwu
4) suseł
5) spadł

to na tyle, ale nie jestem pewna
13 2 13
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-03T17:35:23+01:00
1. Tomka po prostu nie da się słuchać - ciągle plecie androny.
2. Natalia rozwala sobie głowę tym jak z honorem wycofać się z tej obietnicy.
3. Gdy słuchałem michała nie moglem wyjść z podziwu skąd on to wszystko wie.
4. Zmęczony codzienną wyprawą zasnąłem jak niemowlę.
5.Marcin czasami sprawia wrażenie kompletnie nieprzytomnego - zachowuje się jakby spadł z księżyca.
6. Monika postawiła sobie za punkt honoru dostanie się do wymarzonego liceum.
14 4 14