1) Kiedy ustanowiono święto Dzień Kobiet?
a 1910
b 1915
c 1900
d 1980

2) Jaki kwiat jest typowym prezentem na Dzień Kobiet?
a Fiołek
b Frezja
c Róża
d Goździk

3) W Tunezji święto Dzień Kobiet obchodzi się...
a 11 lipca
b 9 marca
c 13 sierpnia
b 1 września

4) W ilu krajach obchodzi się Dzień Kobiet?
a 53
b 23
c 33
d 56

Przyjmuje tylko pełne odpowidzi... tzn przyjmuję tylko te odpowiedzie w ktorych są zawarte wszystkie 4 odpowiedzi !!!
INACZEJ USUWAM !!! ;]

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-03T17:32:14+01:00
1.Światowy dzień kobiet ustanowiono w 1910.
2.typowy kwiat na dzień kobiet to róża.
3.W tunezji dzień kobiet obchodzi się 11 lipca.
4.dzień kobiet obchodzi się w 33krajach.
2010-03-03T17:32:44+01:00
1) odpowiedź A
2)odpowiedź C
3)odpowiedź A
4)odpowiedźC
2010-03-03T17:33:31+01:00