Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-20T17:11:37+02:00
Materac
x= (30×85)÷100=25.5
piłka
x=(8×85)÷100=6.8
parasol
x=(24×85)÷100=20.4
2009-10-20T17:12:47+02:00
Materac
30zł - 100%
x - 75%
x=30*75/100=22,5zł
materac po 15% obniżce kosztował 22,5zł

piłka plażowa
8zł - 100%
x - 75%
x=75*8/100=6zł
piłka plażowa po 15% obniżce kosztowała 6zł

parasol plażowy
24zł - 100%
x - 75%
x=24*75/100=18zł
parasol po 15% obniżce kosztował 18zł
1 1 1
2009-10-20T17:15:46+02:00
30 zl.- 100%
xzl- 100%-15%= 85%

xzl.= (30zl•85%):100= 2550:100= 25,50 zl.- materac

8zl.-100%
xzl.-85%

xzl.= (8zl•85%):100%= 680:100%=6,80 zl.- piłka plażowa

24zl.-100%
xzl.-85%

xzl.= (24zl•85%):100= 2040:100%= 20,40 zl.- parasol
1 5 1