Poprosze o kodeks bezpieczeństwa na drodze:
np.
Przy jeździe na rowerze nie zapominaj o kasku
Nie przechodz przez drogę na czerwnonym świetle
itp. itd.

poprosze o około 12 zdan oczywiscie po niemiecku ;D i najlepiej z tłumaczeniem

3

Odpowiedzi

2010-03-03T17:34:11+01:00
Wenn ich den Kreislauf nicht vergessen Helm
Nicht durch den Weg des Lichtes
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-03T17:36:12+01:00
Bei rot muss man stehen.
Bei grün darf man gehen.
Man muss nach links fahren.
Man muss nach rechts fahren.
Man darf zu fuß gehen.
Man muss anhalten.
Hier darf man nicht Rad fahren.

1. Na czerwonym się zatrzymaj.
2. Na zielonym możesz iść.
3. Tutaj musisz skręcić w lewo.
4. Tutaj musisz skręcić w prawo.
5. przejście dla pieszych.
6. Tutaj się zatrzymaj.
7. Tu nie wolno jechać rowerem.
1 5 1
  • Użytkownik Zadane
2010-03-03T18:53:31+01:00
Die erstre StraBe rechts gehen -skręcić w pierwsza ulice w prawo
Bitte geradeaus gehen - proszę iść prosto
nach rechts gehen - skręć w prawo
uber die Kreuzung
nach links gehen idz/skrec w lewo
bis zur ampel do sygnalizacji świetlnej
1 1 1