Odpowiedzi

2010-03-03T17:31:43+01:00
Ponieważ może to kiedyś zaniknąć i stracić na swojej wartości :)
1 2 1
2010-03-03T17:32:07+01:00
Należy zachować pamięć o kulturze dla przyszłych pokoleń.
Zabytki, eksponaty, obrazy to wszystko jest w pewien sposób cenne i niepowtarzalne.
A niektóre tradycje warto pielęgnować bo są jedynie w swoim rodzaju.
To coś może się nigdy nie powtórzyć.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-03T17:46:48+01:00
Każdy z nas powinien dbac o kulturę i nie dopuscic do jej zaniku, ponieważ w innym wypadku nikt już nie będzie pamiętał tego, co najważniejsze a mianowicie tradycji i obyczajów. Przyszłe pokolenia zaczną popełniac te same błędy, w wyniku czego dojdzie do zniszczenia naszej ojczyzny i kultury. Dlatego właśnie warto o tym pamiętac.
1 5 1