Odpowiedzi

2010-03-03T17:31:02+01:00
Posiada,ma,piekne,jest dość...,czudowne,jest człowiekiem który .... ,ma charakter prawdziwego człowieka itp.
4 1 4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-03T17:34:41+01:00
Charakter :
egoistyczny,zadziorny,samolubny,miły,przyjacielski,uroczy,miły,nieprzyjemny,pewny siebie,żywiołowy,optymistyczny, obrażalski,

wygład ;
ładny,brzydki,z egzotyczną urodą, olśniewajacy,piękny, smukły,szczupły, gruby,wysoki, niski
3 3 3
2010-03-03T17:36:22+01:00
Charakter : miła , utalentowana , odważna , skromna , zła , wścibska , chytra , szczera , zazdrosna , marudna , uparta , romantyczna .
wygląd zew. ładna , brzydka , błyskotliwa , szczupła sylwetka , umieśniony .
3 2 3