Odpowiedzi

2010-03-03T17:30:37+01:00
Kameleon zmienia kolory, bo to jego kamuflarz. Robi to po to by sie ukryc.
pozdrawiam ;)
7 2 7
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-03T17:30:53+01:00
Kameleon zmienia barwy ciała ponieważ pomaga mu to w dopasowaniu się do środowiska i zmniejsza sie ryzyko, że jakieś inne zwierzę go zaatakuje.Inaczej mówiąc to pomaga mu w kamuflarzu i dzięki temu może łatwo się ukryć :)
6 4 6