Odpowiedzi

2010-03-03T17:32:55+01:00
Możesz narysować klucz wiolinowy a od tego jakieś nuty a pięciolinia taka pofalowana
albo klawisze od pianina rozsypujące się
2010-03-03T17:37:09+01:00
Moim zdaniem powinnaś narysować chopina jak gra na pianinie i widoczne nuty na pięciolini na artystycznym tle

mam nadzieje ze pomoglem:)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-03T18:13:13+01:00
Można by namalować człowieka, który gra na fortepianie (Chopina), a obok człowieka, który robi tak samo tylko, że ma nuty fryderyka Chopina