Wybierz sposród przymiotników te,któtych byś użył do opisu;
szeryfa-
kolegi,który nie oddał ci ksiązki,-
mlodszej siostry-
popularnego zespołu muzycznego-
sprzedawczyni w kiosku-
przestepcy poszukiwanego listem gończym-

miły, ładny,wspaniały,stary,młody, uczynny,solidny, uczciwy,niekoleżeński,kochany,przyjacielski,,zły,złośliwy,kłotliwy,marudny,bezlitosny,grożny,samolubny,niesłowny,egzoistyczny,hałaśliwy,zręczny,wysoki,mały, szczupły,otyły, zgrabny,odważny, jasnowłosy,straszny,niski,cudowny,dzielny,okropny.

2

Odpowiedzi

2010-03-03T17:35:26+01:00
Szeryfa - wolidny , bezlitosny , odważny , dzielny
Kolegi.... - niekoleżeński , złośliwy , kłótliwy , marudny , samolubny, niesłowny, egoistyczny
popularnego..... - wspaniały, hałaśliwy,
Sprzedawczyni w kiosku - miły, ładny, stary , uczciwy , wysoki, szczupły, jasnowłosy
Przestępca.... =- zły, złośliwy, bezlitosny, groźny, zręczny, okropny
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-03T17:38:31+01:00
Szeryf-stary,dzielny,odważny,otyły
kolega-młody,niekoleżeński,okropny
siorka-niska,miła,uczciwa,marudna,mała
zespół-cudowny,wspaniały
sprzedawczyni-jasnowłosa,zgrabna,szczupła,młoda,miła
przestępca-złośliwy,bezlitosny,stary,straszny,egoistyczny