Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-03T17:41:48+01:00
*Cechą wspólną jest monoteizm (wiara w jednego Boga). *Chrześcijaństwo uznają Stary Testament za Pismo Święte.
*islamu, którzy za jedynego Boga uznają Allaha.
*Jedynie chrześcijaństwo uznaje Boga jednego ale w trzech osobach.

*Imię Boga:
Chrześcijaństwo:Jahwe
Islam: Allah
*Księgi Święte:
Chrześcijaństwo: Pismo Święte/ Biblia
Islam: Koran
*Dzień Święty:
Chrześcijaństwo: Niedziela
Islam: Piątek
*Dom modlitwy
Chrześcijaństwo: Kościół
Islam: Meczet
*Ziemia Święta:
Chrześcijaństwo: Palestyna
Islam: Mekka
2 5 2
2010-03-03T17:47:48+01:00
Islam chreścijaństwo

imię boga Allah Syn Boży bóg ojcec duch święty

świeta ksega koran biblia ST NT

najważniejsza MAhomet Jezus chrystus
osoba

święty dzień piątek niedziela

święte misato Meka Modyna rzym jerozolima
Jerozolima

nazwa świątyni meczet Kościół

Symbol półksiężyc krzyż

data powstania VII w n.r I w n.r.