Oblicz
a) Fg, wiedząc,że Fg=m razy g ,m =250 i g = 9,81
b) p, wiedząc, że p= m/v, m = 540 i v = 0,2
c) p, wiedząc że p = p razy g razy h , p = 1800,g= 9,81 i h = 0,8
d)f, wiedząc że f = pc razy g razy Vc, Pc =900,g= 9,81 i Vc= o,12
e) v, wiedząc że v= s/t, s = 300 i t = 48

Bardzo proszę o rozwiązanie :)
Dziękujem ... :)

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-03T17:41:25+01:00
A) Fg, wiedząc,że Fg=m razy g ,m =250 i g = 9,81
Fg = 250*9.81 = 2452.5 jednostek (j)

b) p, wiedząc, że p= m/v, m = 540 i v = 0,2
p = 540/0.2= 2700 j

c) p, wiedząc że p = p razy g razy h , p = 1800,g= 9,81 i h = 0,8
p = 1800 * 9.81 * 0,8 = 17658 * 0.8 = 14126.4

d) f, wiedząc że f = pc razy g razy Vc, Pc =900,g= 9,81 i Vc= o,12
f= 900 * 9.81* 0.12 = 8829 * 0.12 = 1059.48

e) v, wiedząc że v= s/t, s = 300 i t = 48
v= 300/48 = 6.25

Licze na naj ;p
9 4 9
2010-03-03T17:42:08+01:00
A)Fg=2452,5N
b)p=m*v=108 <------ a nie tak czasem???
c)p=14126,4
d)F=1059,48
e)V=6,28
5 5 5