Odpowiedzi

2009-10-20T17:14:14+02:00
Hetera dzisiaj oznacza złośliwą niedobrą kobiete.

Pozdrawiam ;)
1 5 1
2009-10-20T17:18:30+02:00
Obecnie hetera oznacza złośliwa, niedobrą kobietę
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-10-20T17:47:24+02:00
Słowem hetera nazywamy kobiety ktore noszą status sigielki,kobiety wyzwolonej i niestety hetera to wciaz poięcie złośliwej,zrzędzącej i kłótliwej kobiety. :):)
2 1 2