Odpowiedzi

2010-03-03T17:45:40+01:00
Ambasada – stała misja dyplomatyczna, którą kieruje szef misji pierwszej klasy (ambasador). Tą nazwą określany jest także budynek lub lokal zajmowany przez misję. Jest zasadą, że ambasada znajduje się w stolicy państwa, z którym utrzymywane są stosunki dyplomatyczne lub w mieście będącym siedzibą organizacji międzynarodowej. W dyplomacji watykańskiej odpowiednikiem ambasady jest nuncjatura apostolska. W przypadku krajów członkowskich Wspólnoty Narodów, które wymieniają wysokich komisarzy, odpowiednikiem ambasady jest wysoka komisja. Kraje utrzymujące stosunki dyplomatyczne z Chinami kontynentalnymi (ChRL) nie mogą mieć żadnego oficjalnego przedstawicielstwa na Tajwanie (oficjalna nazwa: Republika Chińska) ani nie mogą pozwolić Tajwanowi na otwarcie ambasady w swoim kraju. Obejściem jest utrzymywanie różnie nazywanych „biur kulturalnych i handlowych”, na których czele stoją wysocy rangą dyplomaci zawodowi - oficjalnie są oddelegowani do specjalnych zadań lub urlopowani.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-03T17:55:46+01:00
A) -40
b)w ułamku zwykłym 48_75
c)9
d)-2,646
e)-0,0108
f)-1,6
g)9
h)w ułamku zwykłym 5_32
i)-1 cały i w ułamku zwykłym1_5
j)25
k)-2 i w ułamku zwukłym2_9
l)w ułamku zwykłym 1_9
m)w ułamku zwykłym5_25
n)1cały i w ułamku zwykłym1_4
o)2 całe i w ułamku zwykłym 1_2






Jak pisałam w ułamku zwykłym to znaczy że 1 liczba to była ta na górze...
obliczeń nie pisałam tylko same wyniki...












Chyba to zrobiłam dobrze:):):)