1) Kiedy ustanowiono święto Dzień Kobiet?
1910
1915
1900
1980
2) Jaki kwiat jest typowym prezentem na Dzień Kobiet?
Fiołek
Frezja
Róża
Goździk
3) W Tunezji święto Dzień Kobiet obchodzi się...
11 lipca
9 marca
13 sierpnia
1 września
4) W ilu krajach obchodzi się Dzień Kobiet?
53
23
33
56

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-03T17:41:47+01:00
1. 1910
2. Goździk
3. 13 sierpnia
4. 53
2 3 2
  • Użytkownik Zadane
2010-03-03T17:42:27+01:00
1)
1910
2
gozdzik
3
13 sierpien
4
53
2010-03-03T17:44:27+01:00
1)1910
2)goździk
3)13 sierpnia
4)53