Odpowiedzi

2010-03-03T17:45:37+01:00
X-liczba uczniów klasy Ia
y- liczba uczniów klasy Ib

x+y=67
0,6x + 0,75y = 45

x=67-y
0,6(67-y)+0,75y=45
40,2-0,6y+0,75y=45
0,15y=4,8
y=32
x=35
11 3 11
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-03T17:46:36+01:00
X-1a
y-1b

60%x=6/10=3/5

x+y=67
3/5x+3/4y=45/×20

x=67-y
3/5(67-y)+3/4y=45
x=67-y
40,2-0,6+0,75y=45
0,15y=45-40,2
0,15y=4,8/:0,15
y=32
x=67-32=35
15 3 15
2010-03-03T17:47:05+01:00
A- liczba uczniów klasy Ia
b-liczba uczniów klasy Ib

a+b=67|*3
0.6a+0.75b=45|*(-5)

3a+3b=201
-3a-3.75b=-225

-3a+3a=0

-0.75b=-24

b=32

a=67-32

a=35

w klasie a było35 uczniów a w b 32 uczniów
9 2 9