1 . sprawdz w encyklopedii , slowniku biologicznym itp , zrodlo slow skladajacych sie na termin '' ekologia'' dzieki temu latwiej zrozumiezz zakres zainteresowan ekologow

oikos-.................................
logos-.................................

2. Napisz wykaz czasopism , ksiazek itp pomocnych w uczeniu sie ekologii ..........
-...........
-..............
-...............
-...............
podaj 4 przyklady

2

Odpowiedzi

2010-03-03T18:02:30+01:00
1.
oikos-ekologia,przyroda
logos-nauka ; )
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-03T18:03:12+01:00
1.
oikos - dom
logos - nauka

2.
- "Historia myśli ekologicznej" S. Zięba
- "Ochrona przyrody w Polsce" J. Olaczek
- "Ekologia" H. Remmert
- "Populacje roślin i zwierząt - studium porównawcze" R. Andrzejewski, K. Falińska