Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-03T17:44:44+01:00
Królowa Wanda-poświęciła swoje zycie by ratować polskę przed niemcem.Utopiła się w Wiśle.
JAnusz korczak-poświęcił życie by ratować dzieci z auschwidz.
maksymilian maria kolbe-ocalił więżnia auschwiz przed głodówką.był męczennikiem.
ks.jerzy popieuszko-ocalił kraj przed zaprowadzeniem prawosławia w okresie prl .lata 80.
szewczyk-ocalił krakow przed smokiem wawaelskim.(jest taka legenda)
Życzę powodzenia ;)
1 5 1
2010-03-03T17:45:20+01:00
Roland"Pieśń o Rolandzie"
Zbyszko z Bogdańca"Krzyżacy"
Józef Piłsudski
Władysław Targowski"W Pustyni i w puszczy"
Tadeusz Kościuszko
1 1 1