Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-03T17:44:40+01:00
C) x+2y=9
-x-3y=16
-y=25|*(-1)
y=-25

x-50=9|+50
y=-25

x=59
y=-25




d) -x+y=5
x+y=5

2y=10|:2
y=5

y=5
x+5=5|-5

x=0
y=5

2010-03-03T17:57:08+01:00
C) x+2y=9
-x-3y=16
(pod tym ma byc pozioma kreska a polewej stronie ,,+'')
x+2y-x-3y=16+9 (iksy skreślamy)
-y=25 pionowa kresa :-1
y=-25
x+2y=9 pionowa kreska * -3
-x-3y=16 pionowa kreska * -2

-3x-6y=-27
2x+6y=-32
pozioma kreska z lewej strony ,,+''
-3x-6y+2x+6y=-32-27
-x=-59 pionowa kreska :-1
x=59

d)
-x+y=5
x+y=5
pozioma kreska i po lewej stronie +
-x+y+x+y=10
2y=10 pionowa kreska :2
y=5

-x+y=5 pionowa kreska *-1
x+y=5

x-y=-5
x+y=5
pozioma kreska i po lewej +
x+x-y+y=-5+5
2x=0 pionowa kreska :2
x=0