Odpowiedzi

2010-03-03T17:44:35+01:00
Mam walkmana, w nim kasetę
W uszach dzwoni mi muzyka
Głowa dudni tak jak bęben
Jak ja gram, po kościach strzyka

Wszyscy patrzą się wokoło
Że ja dziwak podryguję
Ja rytmicznie macham głową
Narząd słuchu sobie psuję, sobie psuję

ref. Jak słucham głośnej muzyki
To budzą się nieboszczyki
Jak słucham głośnej muzyki
To budzą się nieboszczyki

Kiedy siedzę sobie w chacie
To magnetu gałką kręcę
Potencjometr jest na maksie
A sąsiadce pęka serce

Ojciec watę w uszy wkłada
Szyby drżą jak galareta
Dziadek umarł już na zawał
Dla mnie radość, dla nich męka

Czasem mam ochotę wielką
Zrobić dowcip bardzo srogi
Wszystkich, co będą pod ręką
Hukiem przybić do podłogi, do podłogi

ref. Jak słucham głośnej muzyki
To budzą się nieboszczyki
Jak słucham głośnej muzyki
To budza się nieboszczyki
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-03T17:55:24+01:00
Pobudka

Gorzkie żale przybywajcie
Serca nasze przenikajcie \ 2 razy
Rozpłyńcie się me źrenice
Toczcie smutnych łez krynicę \ 2 razy
Słońce gwiazdy omdlewają
Żałobą się pokrywają \ 2 razy
Płaczą rzewnie aniołowie
a któż żałość ich wypowie ? \ 2 razy
Opoki się twarde krają
Z grobów umarli powstają \ 2 razy
Cóż się pytam co się dzieje
Wszystko stworzenie truchleje \ 2 razy
Na ból Męki Chrystusowej
Żal przejmuje bez wymowy \ 2 razy
Uderz Jezu bez odwłoki
W twarde serc naszych opoki \ 2 razy
Jezu mój we krwi ran swoich
Obmyj duszę z grzechów moich \ 2 razy
Upał serca swego chłodzę
gdy w przepaść Męki twej wchodzę \ 2 razy
2010-03-03T17:58:14+01:00
Gorzkie żale przybywajcie, serca nasze przenikajcie.
Rozpłyńcie się me źrenice, toczcie smutnych łez krynice.

Słońce, gwiazdy omdlewają, żałobą się pokrywają.
Płaczą rzewnie aniołowie, a któż żałość ich wypowie?

Opoki się twarde krają, z grobów umarli powstają.
Cóż jest, pytam co się dzieje? Wszystko stworzenie truchleje!

Na ból Męki Chrystusowej żal przejmuje bez wymowy.
Uderz, Jezu, bez odwłoki, w twarde serc naszych opoki!

Jezu mój, we krwi ran swoich, obmyj duszę z grzechów moich!
Upał serca swego chłodzę, gdy w przepaść Męki Twej wchodzę.