Odpowiedzi

2010-03-03T17:55:47+01:00
Gazety i magazyny we współczesnym świecie to rzecz normalna. W poprzednich latach wydawano tylko gazety z informacjami i najnowszymi wiadomościami. We XXI wieku nastąpił jednak przełom. Wydawane zostaje coraz więcej magazynów czy to dla pań czy panów. Panie znajdują wiadomości dotyczące życia codziennego, problemów w rodzinach, chorobach czy mogą zostać obdarzone poradami. Natomiast panowie czytają o sporcie czy telewizji. Nastolatki znajdują w czasopismach porady dotyczące dojrzewania czy problemów z chłopakami lub nieszczęśliwej miłości. Gazety i czasopisma pełnią ogromną rolę w życiu. Można powiedzieć że dla niektórych to prawdziwy przyjaciel, od którego można się wiele dowiedzieć czy poradzić. W magazynach pracują osoby wykształcone, które odpowiadają na dręczące nas pytania, są dla nas wsparciem. Z gazet można poczytać kawały, czy pośmiać się. Istnieją również takie gazety w których dowiadujemy sie wszystkie aktualności ze świata czy z naszego kraju. I to jest naprawdę super, mamy przełożone wszystko w paru kartkach i tak naprawdę wiemy co się dzieje na świecie. Moim zdaniem gazety czasopisma i wszelakiego rodzaju magazyny są potrzebne w życiu codziennym i odgrywają ogromną rolę, poprzez przekaz wiadomości porad oraz rozrywki.

pozdro:)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-03T18:20:07+01:00
W moim życiu codziennym czytanie różnorodnych gazet i magazynów ma duże znaczenie ponieważ tak kształcę swoja wiedze na temat świata, kultur różnych narodów oraz ich tradycji...Dzięki tym gazetom mogę się tez dużo nauczyć o przyrodzie i historii całego wielkiego świata... W niektórych magazynach piszą różne ciekawostki na przykład kiedy, co i jak zostało wynalezione dlatego tez warto je czytać aby móc np:zabłysnąć na lekcji i pokazać wszystkim że nie uczę się tylko i wyłącznie z książki tylko również sięgam po inne rodzaje książek lub magazynów z których można się również dowiedzieć czegoś mądrego i potrzebnego...
Dużo również się dowiaduję o ludziach i o nowościach...
to zalezy co mnie interesuje w tych magazynach...
W gazetach równiez pisza o modzie nowościach w kinach o gwiazdach równiez mozna sie całkiem sporo dowiedzieć ponieważ nie wszystkiego mozna sie nauczyć z telewizji i książek...
Czytając różne gazety lub magazyny uczymy sie wielu niezrozumiałych słów które jak je czytamy rozumiemy je i uczymy się także lepiej czytac, i dzięki temu nigdy nie brakuje nam słów i mamy wiekszy dobór słów w swoim umyśle...


Mam nadzieję że ci się spodoba pisałam to dość szybko i nie zbyt zadbale...

Napewno jest tu 150 słów...
Jak ci sie niespodoba to trudno...
Dużo mam tu powtórzeń...