Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-03T17:47:34+01:00
1B=8b

1kb=1024B
1mb=1024Kb
1gb=1024Mb

programy:exe
teksty:doc, txt,rtf
obrazy:bmp,jpg,gif
dźwięki;wov,mp3,mid
animacje,filmy:avi,mov,mpg
Prosze bardzo myślę że pomogłam
2010-03-03T18:54:13+01:00
Stosuj wielki i małe liter w skrótach bo ma to znaczenie 1B a 1b to dwie rożne jednostki.
Przypuszczam ze chodzi ci o 1 Bajt.
1 Bajt= 8 bitów ( morze zdarzyć się tez 4,6,7,9 lub 12)
1 kb = 1024 bajty
1 MB= 1024 kilobajty
1 GB = 1024 MB