Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-03T17:46:06+01:00
Skakać się na starość chciało wzięło babe połamało
1 1 1
2010-03-03T17:51:24+01:00
Czterowiersz na palaczy i pijaków.

Cześć .......... drogi panie,
dzisiaj ..........ci nie stanie,
Pijesz wódkę, palisz faje,
a od tego ........nie staje.

Siedzi baba na cmentarzu,
trzyma nogi w kałamarzu.
Przyszedł duch,
babę buch,
baba fik, a duch znikł!

Nie mogę zasnąć w nocy
Choć mam pościel i pięć kocy
Sen wciąż nie jest w mojej mocy
Pójdę w las postrzelać z procy o_O

A to oznacza moja miła,
Że w prawdziwej przyjaźni siła.
Być singlem, czy nie – jakie ma to znaczenie?
Na prawdziwą przyjaźń miej tylko baczenie!


Marzanno nie daj się prosić do wiosny,
Jacu taki smutny, choć zawsze radosny…
Daj mu się przeprosić łaskawie
Niech nie drży jak szczypior w zimowej trawie
2 3 2