Uzupełnij zdania, podając wartościowość pierwiastków chemicznych.
•Tlen w tlenkach jest .....................
•Chlor w chlorkach jest....................
•Siarka w siarczkach jest .................
•Brom w bromkach jest....................
•Jod w jodkach jest .......................

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-03T17:48:44+01:00
•Tlen w tlenkach jest II wartościowy.
•Chlor w chlorkach jest I watościowy.
•Siarka w siarczkach jest II wartościowa.
•Brom w bromkach jest I wartościowy.
•Jod w jodkach jest I wartościowy.

1 5 1
2010-03-03T17:49:53+01:00
•Tlen w tlenkach jest ......2...............
•Chlor w chlorkach jest..........1..........
•Siarka w siarczkach jest ......2...........
•Brom w bromkach jest................1....
•Jod w jodkach jest ..................1.....