Odpowiedzi

2010-03-03T17:48:08+01:00
Pierwsza komunia Apostołów odbyła się w wieczerniku podczas ostatniej wieczerzy.
  • Użytkownik Zadane
2010-03-03T17:48:39+01:00
Pierwsza komunia odbyła się w miejscu ostatniej wierzeczy ponieważ tam została ustanowiona eucharystia
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-03T18:16:31+01:00
PIERWSZA KOMUNIA ŚWIĘTA APOSTOŁÓW MIAŁA MIEJSCE W WIELKI CZWARTEK W WIECZERNIKU,KIEDY PAN JEZUS PRZEMIENIŁ CHLEB W SWOJE CIAŁO,A WINO W SWOJĄ KREW.I RZEKŁ APOSTOŁOM "BIERZCIE I JEDZCIE Z TEGO WSZYSCY;TO JEST BOWIEM CIAŁO MOJE,KTÓRE ZA WAS BĘDZIE WYDANE"