Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-03T17:54:53+01:00
I 1927 Lew Oborin (Rosja)
II 1932 Aleksander Uniński (Rosja)
III 1937 Jakow Zak (Rosja)
IV 1949 ex aequo: Bella Dawidowicz(Rosja) i Halina Czerny-Stefańska(Polska)
V 1955 Adam Harasiewicz(Polska)
VI 1960 Maurizio Pollini (Włochy)
VII 1965 Martha Argerich (Argentyna)
VIII 1970 Garrick Ohlsson (USA)
IX 1975 Krystian Zimerman (Polska)
X 1980 Dang Thai Son (Wietnam)
XI 1985 Stanisław Bunin (Rosja)
XII 1990 I nagrody nie przyznano
II nagrodę zdobył Kevin Kenner
XIII 1995 I nagrody nie przyznano
II nagrodę zdobyli ex aequo Philippe Giusiano(Francja) i Aleksiej Sułtanow(Rosja)
XIV 2000 Li Yundi (Chiny)
XV 2005 Rafał Blechacz(Polska)
8 4 8
2010-03-03T20:23:34+01:00
1. Nagroda: Rafał Blechacz – Polska
2. Nagroda: Nie przyznano
3. Nagroda: Dong Hyek Lim – Korea Płd., Dong Min Lim – Korea Płd.
4. Nagroda: Shohei Sekimoto – Japonia, Takashi Yamamoto – Japonia
5. Nagroda: Nie przyznano
6. Nagroda: Ka Ling Colleen Lee – Chiny-Hong Kong
2 3 2