Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-03-03T17:51:11+01:00
1 prostopadłościan:
a=0,4m=40cm
b=1,5cm
c=1,2dm=12cm

v=abc=40×1,5×12=720cm³

2 prostopadłościan:
a=45cm
b=0,15m=15cm
c=80mm=8cm

v=abc=45×15×8=5400cm³

wiekszą objętość ma ten drugi prostopadłościan

Dasz najj pliss
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-03T17:56:15+01:00
Prostopadłościan nr 1:
V= A x B x C
V= 45 cm × 15 cm × 8 cm
V= 5400 cm³

Prostopadłościan nr 2:
V= a × b × c
V= 40 cm × 15 cm × 12 cm
V=7200 cm³

Odp; Prostopadłościan nr 2 ma większą objętość.

Mam nadzieję, że pomogłam ;)