Odpowiedzi

2010-03-03T17:56:03+01:00
Smak slów
Prowadz mnie
Znam Cię na pamięć
Jeden gŁos
Windą do nieba
Ciacho
Imię deszczu
MiaŁ być sŁub
Sarcum
SMS


LICZĘ NA NAJLEPSZE ! ;]
POZDRO ;*
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-03T18:13:03+01:00
1. Dumka na dwa serca - Ogniem i Mieczem, wyk. E.Górniak i M.Szcześniak
2. Nie kłam że kochasz mnie- Nie kłam kochanie, wyk. E.Flinta i Ł. Zagrobelny
3.To nie tak jak myślisz- To nie tak jak myślisz kotku, wyk. E. Górniak
4.Pray for love-Kochaj i tańcz, wyk.Afromental
5.Instynkt-Galerianki, wyk.O.S.T.R.
6.Nigdy nie mów nigdy-Nigdy nie mów nigdy, wyk.Ania Dąbrowska
7.Miłość na wybiegu- Miłość na wybiegu, wyk. Karolina Kozak
8.Ciacho-Ciacho, wyk.M.Żmuda Trzebiatowska,T.Karolak,P.Małaszyński,M.Bosak,
J. Liszowska, D. Stenka,M. Żukowska
9.Jeszcze raz-Jeszcze raz,wyk. P. Markowska
10Dlaczego nie-Dlaczego nie,wyk. K.Kowalska
1 5 1