1.Z podanego zbioru liczb {21,23,24,25,28,29,30,31,33}wypisz wszystkie:
a)liczby pierwsza,
b)liczby,które są kwadratami liczb naturalnych.
c)wielokrotności liczby 7,
d)liczby podzielne przez 3
2.Oblicz(-2)*9+36:(-12)
PROSZĘ O OBLICZENI DO ZADANIA 2 !!

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-03T18:00:45+01:00
1.
a) 23, 29, 31, 33
b) 25
c)21, 28
d)21, 24, 30, 33
2.
(-2)*9+36:(-12)= -18 - 3= -21
1 3 1
2010-03-03T18:02:27+01:00
Zad. a) 23, 29,31
b) 25,
c) 21,28
d)21,24,30,33

zad2
-18 + (-3)= -18-3 = -21
1 3 1