Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-20T17:22:54+02:00
Warto wyjezdzac poniewaz te wycieczki wiele nas ucza poznajemy tam zabytki polski wiele ciekawych rzeczy dzieki tym wycieczkom stajemy sie madrzejsi bardziej rozgadani
2009-10-20T17:23:32+02:00
MASZ CZAS WOLNY OD SZKOLY, mozna na wycieczkach krajoznawczych sie czegos nauczyc, poznac innych ludzi a takze rowiesnikow jacy naprawe sa...
mozna sie troche rozerwac ;D