Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-03T17:58:30+01:00
Moim marzeniem są lekcje, na których nauczyciel wybiera dziecko, które poprowadzi lekcje. Informacje weźmie z podręcznika, żeby nie nagadać głupot swoim równieśnikom. Był by to doskonały pomysł aby pokazać dzieciom jaka nauczyciele mają cieżką prace, żeby poradzić sobie z naszym zachowanie. ;D

ależ proszę ;D
my mielismy takie cóś raz na wych ;D
były niezłe fazy ;p
byłam n-la i miałam matme poprowadzić porostu masakraa ;p
7 3 7
2010-03-03T18:25:10+01:00
lekcja moich marzen

Lekcja moich marzeń powinna być niezwykła i niezapomniana .
Nauczyciele mili i zabawni , którzy pomagaliby nam na każde wezwanie . Lekcje odbywały by się latem za plaży i prowadzone przez nauczycieli a prace by były pisane na komputerach . Nic by nie było zadawane a przerwy trwały 25min. . Zato lekcje jedynie pół godziny .
Tak wygląda szkoła moich marzeń , mam nadzieje że się to spełni .
23 4 23