Odpowiedzi

2010-03-03T18:00:14+01:00
612
162
712
Czy się dzielą na 18
612:18=34
162:18=9
702:18=39
29 3 29
dzięki ty też nieźle :D ☻☻☻♥♥♥☺☺☺
moze byc nie które chyba zle
c:
:C
cztery
2010-03-03T18:00:33+01:00
36, 54, 180, 360, 540, 90, 900.
20 3 20
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-03T18:02:28+01:00
Te liczby to
-162-jest podzielna przez 18
-198-jest podzielna przez 18
-324-jest podzielna przez 18
-810-jest podzielna przez 18

Wniosek: Wszystkie liczby parzyste które są podzielne przez 9 będą również podzielne przez 18 ponieważ 18 to dwa razy 9 to tak samo jakbyś dzieliła jakąś liczbę przez dwa razy 9
mam nadzieje że pomogłem pozdro xD
36 4 36
☻☻☻☻☺☺☺☺♥♥♥
jesteś wielka!!!!!!!!!!! dzieki!!!!!!!!!!!!!!!!!! :DDDDDDDDD
:D :D :D
jeszcze raz dzieki ♥♥♥☻
dziękuje