Napisz które przymiotniki są męsko osobowe wypisz je tylko!



ludowi twórcy,sympatyczni przewodnicy,znani malarze,polskie pamiątki,wielkie budowle,polscy żołnierze,wielcy bohaterowie,piękne pomniki,niezwykłe zdarzenia,wesołe przygody,weseli uczniowie,miłe zakądki,niezwykli ludzie.



Proszzzzeeee!

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-03T18:00:14+01:00
Ludowi twórcy,sympatyczni przewodnicy,znani malarze,polscy żołnierze,wielcy bohaterowie,weseli uczniowie,niezwykli ludzie.
1 5 1
2010-03-03T18:00:33+01:00
Twórcy,przewodnicy,malarze,żołnierze,
1 5 1
2010-03-03T18:00:44+01:00
Ludowi twórcy, sympatyczni przewodnicy,znani malarze, polscy żołnierze,wielcy bohaterowie, weseli uczniowie, niezwykli ludzie.
1 5 1