Tradycją lokalną jest :
1.Jednorazowe spotkanie absolwentow szkoly sredniej.
2.Co roczny festnym organizowany od kilkudziesietnych lat dla ucznia waznego , dla danej miejscowosci wydarzenia.
3.protest mieszkancow miasta domagajacych sie poprawy bezpieczenstwa na drogach.

POMOIZCIE KTORE WYBRAC !!!

2

Odpowiedzi

2010-03-03T18:03:02+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-03T18:03:39+01:00
2.Co roczny festnym organizowany od kilkudziesietnych lat dla ucznia waznego , dla danej miejscowosci wydarzenia.
3 5 3