Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-03T18:19:04+01:00
Bóg zabrania swojego imienia na daremnie poniewaz gdy by kazdy zaczął wzywać jego imię Bog mógłby nie poradzic sobie z problemami wszystkich ludzi.A po drugie Bóg chce żeby każdy miał szacunek do Niego:)
2010-03-03T18:22:33+01:00
Bóg nigdy nie zabrania ! on tylko wskazuje nam dobrą drogę . To przykazanie stoi na straży relacji człowiek Bóg.Po za tym gdyby ktoś ciebie ciągle wzywał straciłabyś zaufanie prawda?